Wednesday, May 6, 2009

Story Of NIM

Assalammualaikum..
Hari ni mcm awal jek aku dah buat entry kat sini... ntah la eik.. mcm semangat memblogging neh dah dtg.. huhu.. lg pun bl0g aku ni.. aku sorang jek yg baca kan.. so post byk2 pun xpe.. tp kalau ade reader lain yg baca.. ok r tuh.. at least ade gak visitor eik kat blog aku yg biaser2 ni..

Emph.. aku mcm rase nak dedicate setiap hari story mory aku kat membe aku.. sape die?.. yg semalam aku cite pasal die break up ngan bf die tuh.. so nak senang kan.. just letak name die lah kan.. senang skets nak identify.. name membe aku ni NIM.. n kalau x salah.. xbf die tuh name die ZAF.. mcm zafrul spa q plak.. hehe.. so on the way pg td dtg office, aku terdengar lagu dr marc anthony - my baby u.. emph, mcm best jek lagu tuh.. tp aku rase seumur idup kot.. xkan ade sesape nak dedicate lagu tuh kat aku.. huhu.. masa dengar lagu tuh.. aku teingat kan NIM.. mgkin sesuai utk die kot lagu ni.. mgkin gak die rase camtuh kat ZAF... yelah.. senikata my baby u tuh.. mmg syahdu.. n romantic.. mcm ade verse die tuh.. yg last skalik ".. i feel so alive..".. emph.. mgkinkah ini yg NIM mksudkan kat aku b4 ni.. yg ZAF buat die alive.. buat die mcm idup selama ni.. tp bukan ke NIM tuh mmg idup pun.. ntah la. kekadang aku pun x understand..

Ptg semalam aku jmpe NIM.. die nmpk cam biaser.. berbual, gelak2.. hepi2.. tp bile die tunduk sekali sekala.. aku dpt rase.. dlm diri die sebenarnye empty.. die mcm lost her soul.. jiwa die hilang ntah kemana.. dan mgkin gak.. bile ZAF pergi, die bwk skali soul NIM.. aku x tanye either die still ingat ZAF lagi or tak.. tp i strongly believe yg die still do.. aku kenal NIM.. seorg kwn yg bg aku special n rare.. aku prnh terjmpe pembalut gula2 kat dlm kete die.. aku tanye nape x buang.. NIM ckp pembalut tuh bukan pembalut gula2 biaser.. tuh pembalut gula2 yg ZAF pernah gune.. dat means yg ZAF nak buang.. tp NIM ambik simpan.. aku tanye lg.. nape smpi cmtuh skalik.. NIM ckp die xde mende lain lg yg boleh wat kenangan antara die ngan ZAF.. n bagi NIM, walaupun tuh bungkusan gula2 jek.. tp bagi NIM.. something yg begitu berharga.. sebab gula2 tuh ZAF bagi pada die.. emph.. sweetnye aku rase.. tp mgkin gak ZAF x pandang sume tu.. sbb NIM ckp.. masa nak break up.. kate2 ZAF mmg mkn dalam.. n ZAF buat NIM mcm org yg xde perasaan.. segala kenangan dan masa2 bersama.. hilang mcm tuh jek buat ZAF.. NIM ckp die mgkin ade wat salah ngan ZAF.. tp NIM x sangka ZAF jadikan kesalahan tuh alasan utk die berpisah.. dan kenyataannye die dah ade affair ngan pmpuan lain..

NIM ckp ZAF mintak die untk berkongsi kasih ngan pmpuan tuh.. kalau NIM rela, ZAF boleh consider still ngan die.. tp NIM ckp die x sanggup.. n aku rase pendirian NIM tuh boleh dibanggakan.. kalau aku kat tmpt die pun.. aku x sanggup.. seseorang yg aku sayang.. aku kene share ngan org lain.. so ape mkne syg bagi lelaki tuh utk aku.. ataupun ZAF xtau ape makne syg.. mgkin syg ZAF kat NIM tuh sume plastik.. mgkin syg die just utk sesuatu.. who knows.. n NIM plak ingat syg ZAF tuh mcm syg NIM kat die.. tp lepas NIM cite nape dowang putus.. aku wat conclusion.. syg n cinta ZAF mmg plastik.. dan die sorang yg materialistik.. sbb dah terbukti nape die tinggalkan NIM.. tp yg aku pelik tuh.. NIM ckp ZAF tinggalkan die sbb NIM ni materialistik.. selalu nakkan sesuatu dari die.. kebendaan la.. emph, time NIM cite kat aku.. kalau ZAF tuh ade dpn mate.. aku mcm nak tanye jek.. sape yg kebendaan skang ni.. Helo.. NIM or ko.. setahu aku NIM x prnh mintk duit die.. x prnh mintak ZAF topup kan die.. die yg mintak NIM ade la.. n skang plak.. ZAF couple ngan pmpuan kaye mane ntah.. yg sort of bela die.. everymonth kasik duit.. sedangkan NIM.. still mcm ni gak.. keje utk diri sndiri.. x prnh mntk duit org utk jaga die.. or personal die.. emph..

Xpe r NIM.. bwk bersabar k.. tuhan akan kasi pembalasan kat die atas tiap titik airmata ko k.. believe me.. die xkan sentiasa di atas.. satu hari die akan rase camne sakitnya time die tinggalkan ko.. time die tipu ko.. n time die kate mcm2 kat ko.. mgkin die hepi n bahagia skang.. tp smpi bile.. ape yg die ade.. die akan rase semua2 tuh x prnh cukup.. utk NIM, life must go on k my friend.. aku tau mmg pedih utk ko.. n aku tau.. ko menangis kat dlm hati.. tp mgkin itu yg terbaik utk ko.. AKU KAN ADER.. ko bleh count on me.. susah senang kite same2 k.. utk ko.. aku dedicate lagu tomok - rindu terhenti..

Rindu Terhenti - Tomok

Telahku TinggalkanMemori Silam Ku Itu
Tidakku Biarkan Hidupku Dibelit Pilu
Walau Duka Menampar Dada
Walau Sepi Mencalar Hati
Rindu Ku Terhenti

Ku Pinggirkan Sayu
Yang Meruntun Hatiku
Kasih Dulu Ku Biar Berlalu
Ku Pinggirkan Lara
Yang Berpaut Dijiwa
Ku Teruskan Hidup Tanpa Dia

Padam Nyala Patah Tumbuh
Hilang Kan Berganti
Cinta Tiba Cinta Pergi
Yang Azali Ku Nanti

Walau Duka Menampar Dada
Walau Sepi Mencalar Hati
Rinduku Terhenti

Ku Pinggirkan Sayu
Yang Meruntun Kalbuku
Kasih Dulu
Ku Biar Berlalu
Ku Pinggirkan Lara
Yang Berpaut Di Jiwa
Ku Teruskan Hidup Tanpa Dia

Padam Nyala Patah Tumbuh
Hilang Kan Berganti
Cinta Tiba Cinta Pergi
Biarlah Satu

Ku Lupa Kan mu Jua Disini
Sejak Kau Pergi Menjauhi

No comments: