Tuesday, May 5, 2009

Assalammualaikum.. Lamer gile aku x update blog aku.. ntah la eik.. busy kot.. ke lupe password eik.. xpe r.. bukan ade sesape pun yg visit blog aku neh.. utk aku sorang jek baca kan.. huhu.. so kalau lamer x update pun.. aku sndiri jgk yg x baca kan.. yelah.. mcm aku nye tagline kat ateh tuh.. Me, Myself And I.. huhu.. sumernye aku.. huhu..

Well.. sepanjang 3-4 bulan aku x update blog neh.. mcm2 peristiwa jadi kat aku.. yelah.. bagi aku life ni complicated.. and kekadang terlalu complicated.. aku bersyukur ngan ape yg aku ade skang.. Alhamdulilah.. terima kasih Allah.. atas segala rahmat yang Kau berikan.

Today aku mcm nak bercerita pasal kawan aku.. die ade relationship yg bg aku.. mmg special n complicated.. die jek paham mcmana n ape perasaan die skang.. baru2 ni die berpisah dgn bf.. emph.. nk kate bf pun x gak.. ntah la nak clarify as aper.. tp someone yg bagi die special kot.. that guy tinggalkan die sbb dah terpikat ngan duit sowang sugarmummy kot.. ntah la sugar mummy ke tak.. tp dr ape yg kwn aku cite, mmg pmpuan tuh kasik xbf die duit everymonth n tolong bagi deposit beli umah. emph.. so heartbreak gile kawan aku.. sbb kire mcm kes habis madu sepah dibuang.. camtuh la.. sedangkan aku rse kawan aku ni sincere.. walaupun die x mampu nak tabur lelaki tuh dgn wang ringgit.. tp aku rase perasaan die, hati die, cinta die.. ikhlas.. aku bleh nmpk ngan ape yg die buat utk lelaki tu.. tp ntah la.. mgkin sbb desakan hidup.. lelaki tuh pilih utk tinggalkan kawan aku.. pergi kepada pmpuan yg kayer tuh.. boleh bagi die kemewahan.. sedih gak tgk membe aku masa memula die break hr tuh.. die nangis sepuas-puasnye.. n lelaki tuh berjaya buat membe aku patah hati sampai die hopeless.. aku tau membe aku sayang gile kat lelaki tuh.. org lain xkan paham.. mgkin die jek paham kenapa die syg sgt kat lelaki tuh.. aku tanye die.. nape syg gile kat lelaki tuh.. sedangkan dah nampak die nye true color.. membe aku ckp.. semua kenangan dan masa2 bersama lelaki tuh.. bg membe aku.. terlalu indah dan sweet.. lelaki tuh boleh menjadi semangat utk membe aku harungi setiap jam setiap hari.. pelik.. tpi mgkin membe aku jek yg tau.. n infect.. skang pun.. die msih syg lelaki tuh.. walaupun membe aku tau.. lelaki tuh dah x ingat die.. benci die.. n skang idup ngan kemewahan ngan pmpuan baru.. n mgkin gak die akan maafkan lelaki tuh kalau lelaki tuh dtg balk pd die.. emph.. ntah la itu satu tindakan wajar atau tak kan.. tp membe aku ni mmg lain sket.. kalau die dah kawan.. smpai bile2 die akan ingat org tuh.. apatah lagi syang.. mgkin membe aku ni mcm lagu rossa ngan pasha unggu - terlanjur cinta.. di akhir baris lirik lagu tuh "kerna skali cinta.. aku tetap cinta"..

No comments: