Friday, May 22, 2009

Its So Silent..


Assalammualaikum...
Hari ni last keje utk this week.. pastu cuti 2 hari.. huhu.. lepak kat umah.. tghari ni aku kuar kejap.. pastu lepak office blk.. sume org xde.. g rehat.. hari ni biaser la kan.. rehat panjang skets.. semayang jumaat.. aku lepak office sorang2.. terlalu peaceful aku rase.. n its so silent.. sunyi jek.. sekali2 bunyi moto lalu.. kete lalu.. paling byk bunyi burung2 keliling office aku ni.. nape aku rase cam tenang.. damai.. tp somehow suasana sunyi tuh mcm aku dpt rase dlm hati aku.. betul ke hati aku sunyi.. x kot.. emosi aku jek kot.. tp aku rase NIM sure akan rase camni skang.. yelah.. after broke up ngan ZAF, die still single.. NIM ckp die xnak ade pengganti.. NIM nak single selama-lamanye ke.. ntah la.. xkan r sampai camtuh eik.. terlalu patah hati sampai tertutup hati die utk semua org.. xpe r, may b die nak ubat hati die yg luka tuh kot.. mane tau jmpe someone yg ok.. may b die akan kembali ceria cam dulu.. skang pun die ok.. tp aku rase dlm hati die jek yg kurang ok.. aku pun xtau ape yg die rase.. sbb hati die, die sorang jek yg tau..
As i mention b4.. kekadang suasana tenang.. peaceful ni bgs gak utk kite.. supaya kite dpt duduk dlm keadaan yg santai.. kosong.. x serabut.. pastu boleh wat kite ngantuk.. huhu.. aku xde planning ape2 utk weekend ni.. kenduri membe pun aku x dpt nak pegi.. coz kat kl.. jauh kan.. just anta present kot nanti.. belum cari lagi nak belikan die ape.. yg pastinye bukan barangan kaca coz nanti post pecah plak.. tp suppose nye weekend ni aku pegi team building ngan sume dak2 office.. tp disebabkan masalah kesihatan.. aku dinasihatkan oleh big boss supaya xyah g.. tingin sbnrnye coz this year dowang wat team building ala2 camping.. mcm best.. camping kat tepi sungai, jungle trekking.. n lots more.. tp xpe r.. next time may b ade lagi kan.. so pegi next time la.. lgpun dowang cite kat endau rompin tuh campsite die ade pacat n lintah.. eeiieeuuww.. pacat boleh lagi.. lintah tuh yg x tahan r.. geli..

No comments: