Monday, May 18, 2009

My Last Weekend

Assalammualaikum..

My dear blog.. sorry r mcm lame x post ape2 entry kat sini.. last entry aku last tuesday.. rabu n khamis g kursus.. pastu jumaat internet line cam suck.. huhu.. pastu kemalasan melanda.. padahal hari sabtu aku dtg keje.. tp mcm mls nak posting ape2.. ntah la eik.. may b sbb internet line kot..buat aku mls nak memblogging.. but anyway.. bile dah 2-3 hari x cite ape2 kat sni.. mcm byk plak yg aku nak ckp kan.. b4 tuh aku nak kowang layan lirik lagu Alyah ni.. n ini special utk NIM...

Tak Mungkin Kerana Sayang - Alyah

Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

(Korus)
Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali sekala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti


Pagi tadi aku dgr lagu ni kat radio era.. siap nyanyi2 lagi.. mmg hobby aku nyanyi dlm kete.. huhu.. kekadang kalau lagu yg aku suke.. aku melalak r.. hehe.. ikut suke aku la kan.. bukan aku susahkan org pun kalau aku nyanyi kat dlm kete.. huhu.. nak masuk af x bleh.. so af dlm kete jek r.. hehe..

well... sambil dgr lagu alyah ni.. aku teingat kat NIM.. die ckp lagu ni mcm ade related ngan die.. emph.. mgkin kot.. n bagi aku pun.. lagu mmg ade penuh makna.. lirik die.. melodi die.. lagu boleh presenting our feeling.. bagi aku la.. n dari dulu aku mmg suke kumpul lirik.. so aku boleh gunakan bile aku rase satu2 lirik tuh ade kaitan ngan ape2.. n ngan lirik, aku bleh express ape2 jek yg aku rase kat seseorang.. and NIM pun same gak.. kta org mmg samer.. huhu.. cam twin plak.. ape aku rase.. NIM pun rase.. n ape NIM rase.. aku pun rase.. sebut pasal NIM.. last saturday aku g mkn pizza ngan die.. mmphh.. yummy... pizza yg baru tuh.. yg ade udang kt atas tuh.. lupe plak name die... aa, big shot prawn pizza.. mmg marvelous.. yummy lg.. mkn2.. chat2... tetibe NIM ckp kat aku.. bile mkn pizza NIM ingat kat ZAF.. die ckp ade kenangan yg xleh NIM lupe tentang mkn pizza ngan ZAF.. so aku pun tanye.. ape yg special sgt.. dah la mkn ngan ZAF.. for sure NIM yg bayar.. hehe.. of course.. as usual kan.. tp aku rase NIM x kisah kot.. syg kan.. so NIM cite ade satu time.. die mkn pizza ngan ZAF.. dah order.. budak waiter tuh ckp.. sori today xde air.. so mkn pizza ngan pinggan kertas n cawan kertas.. what?.. are u serius NIM?.. yes, its a true story.. so NIM n ZAF mkn r pizza tuh ngan pinggan kertas n cawan kertas.. so sweet.. aku rase r.. n NIM ckp tuh kenangan yg NIM xkan lupe ngan ZAF.. coz kenangan mkn pizza ngan pinggan kertas tuh, bagi NIM terlalu sweet n indah sgt..

Emph.. pastu aku tgk mate NIM cam berkaca jek.. tlg r NIM, ko jgn nangis kat pizza hut ni plak.. huhu.. sib baik die leh kontrol.. tp dlm hati.. tuhan jek yg tau rasenye.. msti die nangis dlm hati.. mcm lagu cinta dlm hati.. uwaa.. sedey gile lagu tuh.. aku suke banget.. NIM pun camtuh.. pastu aku cover balik conversation aku ngan NIM ngan tanye die mende2 yg merepek.. so die x ingat dah kat ZAF yg plastik tuh.. lelaki yg x de hati n perasaan.. habis madu sepah di buang n dpt gading bertuah.. tanduk dilupekan.. huhu.. kan.. dah kuar pepatah lame aku dah.. kan.. lek2.. mrh2 pun bkn ZAF tuh dgr kan.. die tgh happily ever after skang.. rasenye la.. tp aku believe oneday.. die akan dpt balasan dr tuhan atas perbuatan die.. amin..

hari ni another monday lagi.. mcm biaser keje.. masuk dis week dah 2 minggu aku tensen ngan line internet kat office.. mcm nak pecahkan jek lcd monitor komputer aku tuh.. komputer jek canggih tp line internet cam hampeh.. sakit jiwa.. so turun bawah.. blogging kat bwh pinjam laptop bebudak ni.. skt hati nye pasal.. smpai aku rase nak beli laptop sendiri.. so doakan loan aku lepas k.. as soon as possible.. aku dpt laptop aku sndiri.. yeaa.. emph.. dats all for today k.. take care my blog.. bye..

No comments: