Monday, May 25, 2009

Gajii..


Assalammualaikum..


Well my dear blog, hari ni gaji.. yeaa.. dah plan dah nak beli aper.. semalam aku g giant.. pastu cam nmpk blouse skets nye cun.. murah plak tuh.. terus terpkir nak dtg esok.. hari ni la.. sbb hari ni kan gaji.. so ngan rasmi nye aku nak ckp.. tghari ni aku nak g giant balik.. nak bli blouse tu.. huhu.. susah kan jd pompuan.. huhu.. ntah la eik.. aku rase.. sumua pompuan same jek.. suke shopping.. including me..


Hari ni adalah penghulu kepada segala hari.. hari isnin.. yea.. another monday.. cam title entry aku yg lepas lak.. yelah.. day come n day goes, sometimes we dont realize.. today ade exam kat bawah.. mcm nak tolong my dear friend ziera la.. untung2 bleh dpt duit jaga exam.. huhu.. keke.. even payment die skets.. duit gak wei.. sape nak kasik kan.. betul2 (upin n ipin).. tp mcm sikit jek calon.. kalau tak ziera dah mintak tolong dah tuh.. xpe r.. tolong menolong kan.. thats what friend are for right..


at this time aku layan lagu2 boys II men.. mcm mengimbau kenangan masa kecik2 dulu.. boyzIImen ni fames masa aku sek men.. baru2 masuk sek men rasenye.. coz yg kenalkan aku ngan boyzIImen ni ialah abg aku.. bile die blk dr U.. bwk balik r tape2 die tuh.. dulu mane ade cd2 neh.. pastu dgr radio omputih jek kejenye.. aku ok jek.. coz aku pun mmg minat ngan english kan.. tp x bagi mak aku.. huhu.. org lame la katakan.. aku ingat gik die slalu sound abg aku.. nape la dgr radio omputih jek sokmo.. huhu.. kenangan.. around 90'... tp muzik r&b ni mmg aku suke.. mcm layan jek lagu2 die.. r&b ni hot masa zaman 90' n late 90'.. cam santai jek dgr lagu2 die.. aku mmg simpan niat nak beli cd boyzIImen ni.. tp mahal nye.. mak ai.. 49.90.. huhu.. hampir2 5o inggit.. mak aii.. kalau ilang.. nangis la aku.. hehe..


Tadi aku call NIM.. tanye khabar die camne.. die ckp die ok jek.. n die ckp hari makin hari.. die makin feel better.. even weekend die sometimes ingat kat ZAF.. tp ingatan tuh kejap2 ade.. n kejap2 xde.. akan teingat kalau dgr lagu2 cinta dowang.. or tgk ape2 yg bleh cetuskan kenangan die ngan ZAF.. tp kalau hari2 kerja.. die cuba busykan diri ngan keje n kengkwan yg ade surround die n termasuk gak kawan2 baru die.. sape? hehe.. sorang aku ade cite kat enty aku yg lalu ala.. sape tuh.. yg budak nak couple ngan NIM tuh.. tp xjadi.. yg pernah keje kat Dubai tuh.. oo, name die IZZ.. skang NIM ngan IZZ dah jadi membe dah.. ok la.. kekadang IZZ call .. bual2 biaser jek.. ngan sorang g kawan baru NIM.. lelaki jgk.. pelik aku.. sume lelaki.. NIM called die WAN.. ade gak kekadang msg2.. ok r... membe jek kan.. NIM mcm ok ngan situasi yg macam tuh.. tapi NIM ckp, kekadang die teingat kat membe lame die.. yg die panggil B.. ntah nape B mcm nak larikan diri dari NIM after NIM putus cinta ngan ZAF.. NIM pun pelik nape B jadi camtuh.. tp boleh dikatakan tetiap hari NIM wish morning kat die.. n mgkn skang jek dah jarang.. sbb mcm B mmg tekad xnak reply msg NIM.. NIM pun mcm tertanya2 napa B jd camtuh.. NIM ade wat salah ngan die ke? napa die mcm benci ngan NIM.. tp aku dengar NIM dulu ngan B prnh couple.. cite lamer.. cite 5 thn lepas.. xpe r NIM, life must go on k.. AKU KAN ADER..


kat sini aku mcm nak post lyric lagu boyzIImen jek lps entry aku ni.. nak share ngan kowang sumer.. n lagu yg mmg my all time fave is a song for mama.. mmg suke gile.. n bile time mothers day.. mesti lagu ni kuar. lagu ni penuh makna buat aku.. dari dulu lg aku suke lagu ni.. smpai r skang. n to mak.. iloveu mak.. even aku x prnh ckp words ni kat mak, tp aku tau mak sedar how much iloveu k mak. Hope all the joy in the world are with u k mak.. panjang umur n murah rezeki k.. baru2 last april mak celebrate bithday yg ke 53 aku rase.. semoga hari2 yg mendatang akan lebih ceria n hepi k mak. we all love u..

No comments: