Tuesday, August 11, 2009

Me, Myself And I

Assalammualaikum..

Hari ni baru aku tau.. yg betul2 paham ngan diri kite.. adalah kite sendiri.. org lain xkan paham ape yg kite rase.. even die close mcmana pun ngan kite.. pokoknye die xkan paham.. nape ade org suke judge org lain sedangkan die x paham ape yg kite lalui.. nape nak ckp kite ade masalah sedangkan die pun x perfect?.. aku x phm ngan spesies2 yg mcm ni..

Ape pun aku mintak maaf sbb dah lame x entry ape2 kat sini.. aku busy sgt.. n mgkin kebusyan aku tuh.. buat aku lpe kat blog aku ni.. kebusyan aku tu mgkin hari2 yg buat aku hepi.. smpai aku lupe kat blog aku.. sorry k blog.. jgn r rase bile aku sedih jek aku akan tepek ape2 kat sini.. bkn camtu.. just mgkin time aku hepi mcm aku lpe nak share ngan kowang.. tp bile time sedih baru la nak cite kan.. huhu..

Berbalik pada cerita tntng spesis org yg aku mksudkan kat atas tadi.. aku bukan jenis yg xleh terima teguran org pada aku.. sbb aku tau.. aku pun x perfect n kdg2 aku x perasan ape yg perlu aku baiki dlm diri aku.. tp mgkin cara kite sound someone tu kene betul pada tmptnye aku rase.. selama ni aku rase aku idup humble jek.. mcm org lain jgk.. tp nape ade org ckp aku ego.. aku xtau ego aku tu die dpt dr mane? ke die jek yg rase rendah diri.. aku x prnh buat ape2 menampkkan aku ni besar sgt ke.. bagus sgt ke.. tp nape die nmpk camtu eh.. n care die sound aku tu mcm aku ni trk sgt.. yeke.. aku x rase camtu.. bkn aku xleh terima teguran org.. tp aku mcm rase ape yg die ckp tu x btl.. sikit pun x melambangkan siapa aku.. selama ni hubungan aku ngan org sekeliling ok.. infact sebabkan good rappo aku ni.. aku dpt promotion.. cmane die leh describe aku yg berbeza.. sedangkan slalunye aku yg mkn hati ngan die.. die ckp ape pun.. aku x kisah.. die label aku ape pun.. aku x kisah.. sbb bagi aku.. aku ade life aku sendiri.. n die ade life die sendiri.. masing2 ade kapal masing2... so masing2 kemudikan kapal tu nak kemana.. n kalau die ade prob atas kpl tu.. kenapa aku yg nak disalahkan.. aku bukan pesaing die.. infact aku slalu gak tlg die.. bukan aku nak mengungkit, tp itulah hakikatnye..

Emph.. kite ade citarasa kite masing2 kan.. nape nak komen tentang citarasa aku.. itu hak aku.. bkn aku susahkan siapa pun kalau aku suke dgr music yg mmg aku minat.. nape tu pun nak dijadikan isu.. ntah la kowang.. ape yg perlu aku buat skang ialah.. tarik nafas panjang2.. n hembus.. tarik nafas n hembus.. tenangkan diri.. cool down.. breath.. exhale.. breath .. exhale.. dlm kondisi aku skang ni.. aku kene byk cool down.. wat pe aku nak serabut ngan mende2 ni sume.. biar la die ngan judgement die.. n mrh die.. esok aku akan buat mcm xde ape yg berlaku.. yes.. aku akan buat camtu.. so to blog.. thanks eh.. sbb bagi aku ruang n time utk aku luahkan semua ni.. bye..

1 comment:

-hatiku bukan pualam- said...

sabar banyak2 nyah...itu rencah org kebanyakan huhuhu yg penting kita tk menyusahkan org.