Wednesday, July 15, 2009

Khatimah Cinta

Assalammualaikum

Dear my silent reader, hari ni aku ade mtg the whole day.. semalam dah satu hari.. pg n ptg.. wah, mcm pening jek.. huhu.. tapi today aku bwk laptop.. so boleh la posting ape2 kat sini kan.. pg ni mcm xnak entry byk2 cite.. just nak post lirik lagu sixthsense - Khatimah Cinta.. well, nape aku pilih lagu ni.. ntah la eik.. sbb melodi nye yg best aku rase.. n lyric die yg mcm really meaningful.. so this is it.. Khatimah Cinta

6ixth Sense - Khatimah Cinta

Oh tidur malam
Nyanyikan lagu
Rindu hatiku
Yang terpendam

Oh bintang malam
Lukis wajahku
Katakan aku Pergi

Genggamlah cinta
Yang kuberikan
Simpanlah slalu
Dalam hati

Ku akan slalu
Dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Kuharus pergi
Jangan kau tangisi
Aku lagi

Biarku bawa
Seluruh cintamu
Ku dakap dalam
Tidur panjangku…

Peluk tubuhku
Kecup pipiku
Relakan saja
Aku pergi


Sedih gilerrrr... uwax3.. mcm lagu org mati jek... huhuhu.. adios..

No comments: