Monday, July 6, 2009

Hola My Silent Reader..

Assalammualaikum..

huhhuhu.. gelak dulu eh.. sorry r.. lame gile x post ape2 kat sini.. busy la lately ni.. lps cuti panjang ni.. byk plak keje.. pastu aku x sihat lg kan.. demam la.. selsema la.. sib baik bukan virus H1N1.. sib2.. hhuhu.. boleh membunuh tu.. tu Atie, my silent reader n my good friend... sorry k.. mak busy la nyah.. but anyway.. thanks for the thought.. mak mmg ingat nak update blog mak.. tp mcm selalu jek terabai ingatan nak update.. huhu..

well.. hari ni mcm biaser.. tp sedar x sedar dah msk bulan 7 korang.. wah.. mcm cepat jek.. next month dah pose dah.. pastu raye.. yg merisaukan aku.. aku blm buat baju raya lagi.. kain baru jek beli semalam kat kamdar kan.. huhuhu.. nak sedondon la ktakan.. ngan org2 yg tersayang.. chewah.. heheh.. skali aku g shoping complex tu semlm ptg.. jamal abdillah buat promo album terbaru la plak nye.. wah, dpt tgk jamal live.. sore die korang.. pergghh.. x hengat.. mmg power.. nyanyi rilek jek.. mmg sedap, gemersek.. lemak.. sume cukup r... so aku x slhkan dowang kalau panggil die raja pop.. sbb die mmg deserve it k.. idola mak aku neh.. tu yang up skets. . hahah.. to mak, jgn risau.. konsert die kat IB bln 8 neh.. kta org akan pastikan mak hadir k.. tribute to jamal after menduda neh.. ahaks..

sebut psal tribute neh.. sok x oliday ka korang.. kang esok MJ kene kebumi kan.. huhu.. so long MJ.. u will always be the legend.. wah, gitu skalik.. yela.. aku minat gak kat MJ ni.. bkn minat ape.. aku minat kat lagu2 die yg kemanusiaan.. n effort die utk peace to the world kan.. at least melalui lagu2 die... kite ni boleh sedar gak.. yg dunia ni terlalu berharga utk kite idup dlm peaceful.. kalau dah perang2.. ape cite.. nak g keje x leh.. nak mkn pe.. huhu.. dok bwh tanah jek.. kalau selamat.. kalau bwh tanah pun x slamat.. aa. kat ne g.. iskh.. xnak r aku pikir kene lalui sume2 neh.. perang2 ni.. ngeri jek.. heheh..

emph.. dah ptg ni.. hari ni ade pasar mlm.. ingt nak cari jagung rebus r.. dah lame x mkn jagung rebus. huhuhu. ntah la eik.. dowang ckp x bgs mkn.. tp bkn slalu kan.. kadang2 jek kan.. ok la tu... teringin.. kang teringat2 plak.. x baik.. huhu.. emph k la.. aku ade keje nak wat.. till then.. bon voyage.. lupe plak.. cite pasal NIM.. well skang mcm bahgia jek aku nengok.. last2 die cite gak yg kiambang kembali bertaut antara die ngan ZAF.. tp NIM ckp.. NIM x mcm dulu.. die x bagi lagi hti die 100%.. sbb die xnak lagi rase sakit mcm dulu.. skang ni... ape yg ZAF ckp.. kuar tinge kire.. masuk tinge kanan. ... die nak maki ke.. nak ugut putus ke.. NIM mcm xde mende jek.. last2 esoknye.. wish morng kat NIM cam biase.. emmph.. bagus.. ZAF tu ingat die hebat sgt ke.. NIM x kisah la.. ZAF gak yg cari NIM dulu kan.. nak baik2 semula.. so kalau nak angkat kaki.. silakan .. NIM x kisah.. g mampos ngan ko.. hambik ko.. huhuhu.. aku tanye NIM nape die sikit pun x sakit hati ngan ape yg ZAF ckp n buat kalau gaduh2 skang ni.. NIM ckp mgkin die prnah terluka.. luka tu terlalu sakit utk NIM tanggung hingga buat die xde perasaan dah.. yeke!.. mcm ngeri jek statement NIM tu.. aku tanye blk.. syg x ngan ZAF.. NIM ckp syg.. tp die pasrah sebab die xnak mengharap apa2 lagi dr ZAF.. sbb die dah kenal sgt lelaki mcm ZAF.. x reti nak hargai pompuan.. ko buat la camne pun.. sikit pun die x tunjuk die syg.. apatah lagi nak hargai ko.. so kesimpulan nye.. kite buat mende yg same kat die.. tgk die pasan ke x.. kalau ZAF mrh2.. NIM buat bodo ngan x reply msg die.. sok ok dah.. mcm xde ape2 yg belaku. x phm aku hubungan jenis ape dowang ni.. huhuh.. xpe r NIM.. asalkan ko bahagia k.. ahaks.. adios

No comments: