Tuesday, September 8, 2009

Ramadhan 18

Assalammualaikum..

Dear my blog, hari ni dah masuk hari yg ke 18 pose.. mcm kejap je masa berlalu kan.. tul x? dah lebih 2 minggu dah kite pose.. next week dah raye dah.. hehehe.. ape2 pun hari ni mkn free sbb majlis bukak pose office aku. nanti raya mesti ade majlis sambutan raya plak.. huhu.. mkn2 lagi.. gitu la office aku neh.. kelab kebajikan kta org ni aktif skets.. suke mkn2.. alhamdulilah.. x sia2 bayar 4 inggit sebulan.

Next week gak aku blk kg utk smbt raya kat sane.. wa, mcm best jek. tp actually aku bkn blk 'kg' pun.. coz mak aku dok kat tmn.. tp blik kat my hometown.. tmpt aku dilahirkan n dibesarkan. kire kg gak kan.. huhu.. yg penting dpt mkn masakan mak aku.. huhu.. semestinye raye masakan die special skets.. kali ni aku nak mintak yg best2 skets.. nasi tomato ke.. nasik ayam ke.. huhu.. mampos la kene leter ngan mak aku.. nak mkn yg sedap2 la plak.. huhu.. xpe la.. x pun laksa penang mak aku.. perghh.. xde laksa penang kat sini cam mak aku msk.. terus teingat nak bukak pose mkn laksa penang ok gak.. tp ptg ni ada jamuan office.. esok ke eik.. ok gak.. tiap2 hari buke mkn nasik jek..

baju raya aku dah siap.. thn ni aku mcm mlas skets.. x tepek manik2 ape pun kat baju tu.. emph, tp tgk la.. kalau dtg angin barat daya aku nanti, aku letak la pe2 pun kat baju tu.. sbb aku rase corak die dah penuh kan.. letak manik pun x bape nak naik.. tp xpe la kan.. cantik skets.. tgk la nanti.. kalau tetibe idea dtg ke.. huhu.. kalau x pakai jek r ape yg ade.. n thn ni baju raya aku 2 psg.. 2-2 warna biru. huhuhu.. biaser la kan.. biru warna faveret.. xleh nak elak r.. mcm rase yg 2 je bekenan.. well ptg ni ade majlis buke pose pun mcm rase xde baju nak pakai.. kang ade gak aku g jusco beli baju kang.. huhu. lek2.. bwk bertenang..

dah lame aku x dgr cite psl NIM.. well die skang still mcm dulu.. n still couple ngan ZAF. aku tanye die hepi ke? die ckp ok jek. hepi la tu kot eik rasanye. huhu.. pastu NIM ckp lately ni ZAF mcm slalu ckp die sygkan NIM.. emph, nape eik.. ZAF dah sedar ke yg NIM penting dlm hidup die eik.. ntah la.. tp aku tmpng hepi utk dowang.. NIM masih mcm dulu, masih ngan pendirian die life die dan diri die no.1. die dah x terlalu dibawa2 ngan perasaan die kat ZAF. x mcm die mula2 ngan ZAF dulu.. ZAF la segala2 nya bagi NIM.. tp lepas ZAF tinggalkan die n lukakan die.. die turn tu be someone new. well, go ladies... heheh.. emph k la, smpi sini jek hasil nukilan aku.. chewah.. till then, bye..

No comments: