Monday, September 15, 2008

Demam aa...

Emph..arini dah masuk 3 hari demam.. selsema..n batuk2..tekak dah sakit dah neh...sakit bulan pose neh cam susah nak baik jek aku rase..ye aa...mkn ubat 2 kali jek kan...sahur n bukak pose...xpe aa.. sepatutnye arini aku mc..tp tuh la die nyer..degil..nak gak dtg opis..hehe...xpe aa..kalau x larat nanti..aku balik aa..heheeh.. dah masuk ramadan yg ke-15..wah..dah setengah bulan dah pose..n x sedar pun..next week aku dah balik kg dah...wa.. cpt gile masa berlalu eik... skang kat opis layan lagu raya sokmo..hehe.. time rehat..aku gasak jahit manik kat baju raya..baru ade sehelai jek daa.. tuh pun baju jek..kain nyer xde..hehee..aku beli kebaya polos aritu...so nak make over skets aa kebaya tuh..nak taruk manik skets..baru aa terang gik bersuluh gitu...tp kain kebaya nyer belum beli lagik...xpe aa.. next week gaji aku g carik aa..tp mcm rase x ckp jek 1 baju raye nyer...hehe..mcm ade cita2 nak beli gik jek.. emph..ingat nak beli satu gik kebaya la..warna lain plak...nak mix n match ngan kain nanti..so 2 in 1...ahaks.. tp baju kurung kene ade gak kan...emph..xpe la.. boleh ejas sume tuh...heehe...yg pnting duit jek ... hehehe...

No comments: